Heineken zopakuje po štvrtýkrát Medový Porter

Už sa zdalo, že Heineken poruší niekoľkoročnú tradíciu a na predvianočný trh neuvedie žiadne pivo určené na maloobchodný predaj. Pivári, ktorí si obľúbili pivné špeciály z obchodu, však smútiť nemusia. Heineken sa rozhodol zopakovať pivo, ktoré v predchádzajúcich rokoch žalo úspechy. V týchto dňoch by ste v supermarketoch mali nájsť Zlatý Bažant Medový Porter.

Aj keď Heineken  uviedol do podnikov novinku Zlatý Bažant IPA a označoval ju za pokračovateľa zimných špeciálov, v skutočnosti tomu až tak nebude. V roku 2007 totiž začali v Hurbanove variť špeciály určené na predvianočný trh. Ich spoločným znakom bolo to, že si ich pivári mohli kúpiť „na domov“. Od roku 2007 ponúkol pivovar z Hurbanova vždy niečo nové. V roku 2014 však prišiel zlom.

zlaty-bazant-medovy-porter-2016

Spôsobil ho Zlatý Bažant Medový Porter. Jeho úspech bol v roku 2013 taký výrazný, že sa ho Heineken rozhodol rok na to zopakovať. A neurobil tak len v roku 2014, v roku 2015, ale urobí to aj tejto zimnej sezóne. „Náš Medový Porter sa za posledné tri roky stal skutočne hitom. Najväčší úspech mal najmä v maloobchodných predajniach, kde sa jeho zásoby vždy vypredali, a preto sme sa rozhodli ho ešte raz zopakovať,“ vysvetľuje Marcel Malý, brand manager značky Zlatý Bažant. Keďže ide už o štvrté opakovanie, Heineken upriamil marketingovú pozornosť z Portra na Zlatý Bažant IPA. Tento kúsok však nie je označovaný ako vianočný (predchádzajúce verzie boli), ale len zimný špeciál.

Medový Porter  sa stretol s pozitívnou odozvou aj medzi pivármi, ktorý produkciu z Hurbanova veľmi neobľubujú. Napríklad medzinárodná stránka Ratebeer.com ohodnotila pivo 85 bodmi zo 100 možných. Porter sme testovali aj na našej stránke, pred dvoma rokmi dostal osem bodov.

Podľa tlačovej správy pivovaru, by sa pivo malo objaviť v obchodoch koncom októbra. Predávať by sa malo rovnako, ako po minulé roky. Kúpiť si ho budete môcť v štvorbalení.

Snímka: Heineken Slovensko