Obdivujete fotky pív v magazínoch či zábery v reklamách a čudujete sa, že pivo vyzerá tak dobre? Možno vás prekvapíme. Vo väčšine prípadov ide len o kombináciu rôznych trikov, ktorých cieľom je vytvoriť pre fotografa ideálnu konšteláciu.
V reklamnej brandži dokonca existuje aj pozícia Beer Stylist. Ide o odborníka, ktorý zabezpečuje to, aby pivo na fotení či natáčaní vyzeralo tip-top. Používa pritom rôzne triky.
Napríklad ideálna pena môže byť vytvorená vyšľahaním vaječných bielkov. Aby pivo malo bublinky, jednou z možností, ako to docieliť, je použitie šumivej tablety. Pivný dizajnér dbá aj na to, aby sa pohár pekne leskol.
Nejde o jednoduchý proces a príprava ideálneho záberu niekedy trvá celé hodiny. Cieľom týchto úkonov je uľahčiť prácu fotografom či filmárom. Tí totiž vyžadujú, aby pivo vyzeralo ideálne dlhšiu dobu a s klasickým načapovaným pivom to jednoducho nejde.
Zákulisie tejto časti reklamnej brandže ukazuje nová reklama, ktorú v týchto dňoch uviedol pivovar Kaltenecker. Pivovar z Rožňavy vo vtipnej reklame názorne ukazuje triky, ktorých cieľom je vytvoriť dokonalý obraz piva.
Aj touto reklamou chce ukázať to, že pri prezentácií produktov sa pozerá na každý detail. Pivovar v reklame prezentuje svoj nový prémiový ležiak. Ide o ležiak s chuťovým profilom charakteristickým pre pivá plzenského typu.
Pivo je dostupné v tretinkových fľaškách, ako novinka v pollitrových plechovkách a samozrejme aj čapované. Pivovar plánuje v dohľadnej dobe svoj ležiak uviesť aj v pollitrovej fľaške.
Dostupnosť piva sa každým dňom rozširuje a čochvíľa si ho budete môcť kúpiť v každom reťazci. Viac o novinke aj o ďalších pivách z pivovaru Kaltenecker sa môžete dozvedieť na Instagrame pivovaru.
Nový ležiak, plechovky aj lepšia dostupnosť. Kaltenecker ohlasuje veľké zmeny