Prekonali problémy, stabilizovali výrobu a teraz uvádzajú nové logo do života. Hovoríme o rožňavskom pivovare Kaltenecker. Ten v týchto dňoch predstavuje nové pivá v ponuke. Zaujmú hlavne dizajnom etikiet, ktorý je na míle vzdialený od pôvodného. Definitívne tak začínajú novú etapu fungovania pivovaru, ktorý ešte pred časom bojoval o prežitie.
O tom, že v Rožňave chystajú zmeny v dizajne sa vedelo dopredu. Portálu oPive.sk to prezradil aj riaditeľ pivovaru Juraj Husár. „Nedávno sme zazmluvnili nového strategického partnera pre marketing. Veríme, že pravé táto spolupráca prinesie žiadaný posun. Zmeny už nastali v redizajne značky, na webe i celkovej forme prezentácie. Nová kampaň sa nesie v duchu sloganu „Objavte svet nevšedných chutí“. Mladá generácia je unudená produkciou pivných gigantov. Život je naozaj krátky na jednu chuť piva,“ naznačoval v polovici septembra riaditeľ. S novým logom sa pivovar ukázal aj na jesennom Salóne Piva. Do skutočného života ho však uvádza až v týchto dňoch, keď prináša na trh dve novinky.
Tak špeciál Autumn ako aj Healer sú už v novom šate a s novým logom. „Radostná novina pre našich priaznivcov! Dnes dávame do predaja nové pivo Autmumn. Nefiltrovaný, októbrový špeciál, varený z amerických chmeľov a čerstvých broskýň, ladený k jesennému počasiu,“ predstavoval nový kúsok na svojej stránke pivovar. O dizajne nepadla ani zmienka, zmenu si však všimnete na prvý pohľad. Podobne ako pri staršom dizajne, aj tu dominuje čierna farba, etiketa však pôsobí umeleckejším dojmom a korešponduje s novým logom. Dá sa očakávať, že podobnou zmenou prejdú aj ďalšie pivá v ponuke rožňavského pivovaru.
Kaltenecker tento rok úspešne zavŕšil proces reštrukturalizácie a ohlásil expanziu doma aj za hranicami. „Dnes vyvážame prevažne do krajín Európskej únie. Naše pivo si môžete kúpiť v Maďarsku, Poľsku, Španielsku, Česku i Nemecku. Tohto roku sme zahájili export do Dominikánskej republiky a USA. Prebiehajú rokovania o vstupe na trhy Japonska a Ruska,“ prezradil Husár. Pivovar sa pritom môže chváliť aj čerstvým úspechom. Na súťaži The World Beer Awards v Londýne získal cenu v kategórii World’s Best Experimental Beer. Ocenenie získalo jeho pivo Suzuki IPL.
Snímky: Kaltenecker