Prvý nástrel: Na úvod priznanie. Ešte nikdy som sa nehanbil pri nákupe piva tak, ako pri nákupe tohto testovaného. Po sérií štandardných pív som po obchodoch hľadal najlacnejšie. Našiel som ho v Lidli. Cena? Neuveriteľných 22 centov. Ako za tu cenu mohli navariť, previezť a nakoniec aj predať pivo so ziskom je skutočným umením. Pivo má výstižný názov – volá sa jednoducho „Pivo“. K jeho výrobe sa nepriznal žiadny pivovar. Nevadí. Ideme na to. Pivo som pekne zachladil, aby som neubral nič z jeho kvalít.
Názov piva: Pivo
Pivovar: Neznámy (určite nie preto, že sa za tento kúsok niekto hanbil)
Druh piva: Pivo svetlé výčapné
Krajina: Neuvedená. Prvý nadpis je po česky, možno túto „lakocinku“ predávajú aj tam.
Stupňovitosť: Neuvedená
Obsah alkoholu: 3,7%
Farba: Svetlo-žltá.
Vôňa: Málo výrazná. Dominuje jemný nádych chmeľu.
Pena: Ukážková. Tak to zapenilo ako v reklame na Jar s novým zložením. Pomerne neprirodzená.
Chuť: Mydlová. Ani sladová, ani chmeľová chuť. Výrazne vodnatý základ. Pivo je nepiteľné, ovplyvnené čudnou pachuťou. Tá výrazne doznieva po každom prehltnutí.
Zhrnutie
Zhrnutie: Prvé pivo, ktoré som po testovacích dúškoch celé vylial. Otrasné. Ako toto môžu vôbec predávať. Mydlová konzistencia zostáva v ústach veľmi dlho, rovnako ako čudná pachuť. Jedine čo tento nápoj spája s pivo je pena. A ta je dosiahnutá pravdepodobne chmeľovým extraktom. Už chápem, prečo sa pivovar nechváli týmto kúskom. Jedným slovom hnus. Neodporúčam okolo tohto kúsku v obchode ani len prechádzať. Každý bod na konte tohto nepodarku je hriech. Dávam jednotku, ale to len preto, že nulu mi systém nenahodí. Zavrite sládka, ktorý toto vypustil do sveta. Zamyslieť by sa mal aj reťazec.