Smrtka, sexi kosť i divná vrchná. Päť vtipných reklám o pive

Hahn Beer reklama

Aj keď ich cieľom je zviditeľniť danú značku a prinútiť zákazníka, aby mal pri rozhodovaní o pive jasno, môžu aj zaujať. Hovoríme o reklamách na pivo. Tie sú súčasťou marketingu pivovaroch už dlhé roky. My sme pri surfovaní po webe vybrali päť reklám, ktoré nás pobavili.

Keď pivo zachraňuje
Môže vám pivo zachrániť život? Možno aj áno. V tejto reklame pivo skutočne život zachraňovalo. Koncovku však nechceme prezrádzať. Reklama na pivo Green King IPA z Británie však pobaví.


Na pustom ostrove
Prestavte si, že stroskotáte na pustom ostrove a nájdete plnú chladničku piva. Čo by ste urobil iako prvé?  Odpoveď na to dáva reklama na fiktívne pivo Cracking. Pozerajte až do úplneho konca, má naozaj vtipnú pointu.


Romantika musí byť
K romantickému večeru patrí aj pivo. Spojenie týchto dvoch vecí však môže dopadnúť všelijako. Ukazuje to aj reklama na pivo americké pivo Bud Light. To síce patrí medzi najhoršie na svete (aspoň podľa hodnotiteľov),  reklama sa však náramne vydarila.

https://www.youtube.com/watch?v=Bpcb40yfnvk


Pekná žena alebo pivo?
Veľmi veľa reklám na pivo je založených na pekných ženách. Austrálsky pivovar Hahn svoju reklamu tiež založil na tomto fenoméne, výsledok však bude netradičný. Správny pivár sa totiž vie rozhodnúť, komu venuje svoj čas a radosť.


Divná vrchná
Aj Česi vedia spraviť vtipnú reklamu. Tato je síce staršia, ale nič jej neubralo z vtipu. Natočili ju už v roku 1999 a propaguje pivo Velkopopovický Kozel.