Najväčšia reštauračná sieť na Slovensku testuje vlastné pivo. Spoločnosť Medusa Group, ktorá prevádzkuje okrem iného aj pivárne Klubovňa, sa rozhodla, že rozšíri svoju ponuku o vlastný špeciál. Jej tri prevádzky (Centrálna a Ventúrska v Bratislave a Bystrická v Banskej Bystrici) doteraz ponúkali len pivo z produkcie Heinekenu. Po novom by k nim mal pribudnúť vlastný špeciál, aj keď jeho autorom bude tiež holandský pivovarský dom. Práve preň sa rozhodol šéf skupiny Peter Štecko. „Samotnej príprave Klubovňáckeho piva predchádzal prieskum medzi fanúšikmi Klubovní a piva – z neho vzišli základné vlastnosti, ktoré by nemali “ideálnemu pivu“ chýbať,“ odpovedala nášmu portálu Tamara Pavelková, Senior Marketing Manager Medusa Group. Podnik cez svoje facebookovské stránky hľadal dobrovoľníkov, ktorí testovali rôzne druhy piva a na ich základe by mal Heineken navariť pivo špeciálne pre tento podnik.
Podľa pôvodných plánov mal špeciál rozšíriť ponuku už túto jar, prípravy však stále ešte pokračujú. „Momentálne sa varia vzorky a vyberá sa to správne nastavenie, kombinácia chutí, vôní, farby a pod.,“ prezrádza Tamara Pavelková. Tá nechcela prezradiť o aký štýl piva by malo ísť. „Bude také, aké ho chcú mať jeho fanúšikovia. Na základe ich požiadaviek a v spolupráci s vybranými odborníkmi-pivovarníkmi sa snažíme pripraviť pivo, ktoré sa im čo najbližšie priblíži,“ konštatuje.
K doterajšim trom Klubovniam by mala v krátkom čase pribudnúť ďalšia v bratislavskom Ružinove. „Svojim charakterom, interiérom a ponukou bude rovnaká ako Centrálna a Ventúrska, no jej špecifikum bude práve v lokalite, v mieste kde sa nachádza. Dobové fotografie, dokumenty, zaujímavosti budú odrážať život Ružinova, časti Bratislavy, ktorá má svoju peknú históriu a aj dnes patrí k tým obľúbeným,“ prezrádza Pavelková. Otvárať by mali už v apríli.
Ružinovská Klubovňa nebude posledná. Spoločnosť avizovala, že plánuje otvoriť asi 20 takýchto podnikov po celom Slovensku. „Našim zámerom a prianím je vytvoriť sieť pivární po celom Slovensku, ktoré budú niesť veľmi dôležitý prvok pozitívneho lokálpatriotizmu,“ uvádza spoločnosť na svojich stránkach. Aj keď mnohí pivári očakávali, že sieť siahne aj po produktoch z malých pivovarov, skupina zostala verná Heinekenu.
Snímka: Facebook Klubovne