Keď to fungovalo pri jednej značke, môže aj pri druhej. Asi takto rozmýšľa najväčší slovenský pivovar Heineken Slovensko. Na trh v týchto dňoch uviedol nové pivo s názvom Corgoň Rekord 12%. Inšpirované vraj bolo predchodcom starým 98 rokov.
Hit z Hurbanova
Pivo Zlatý Bažant ’73 predstavil hurbanovský pivovar pred dvoma rokmi. Aj keď jeho hodnotenia nedopadli najlepšie, pivo zaznamenalo na trhu úspech. Aj preto jeho bežná cena v obchodoch stúpla z 0,79 na 0,99 eura.
Na retromániu chcú staviť v Hurbanove aj v týchto týždňoch. Na trh totiž uvádzajú špeciál pod značkou Corgoň. „Pri výrobe novinky Corgoň Rekord 12% sa naši pivovarníci inšpirovali pivom s rovnomenným názvom z roku 1920,“ predstavuje nový kúsok pivovar.
Pivovar hovorí o tom, že pri výrobe piva bol použitý väčší obsah chmeľu. „Výsledkom je pivo s intenzívnou arómou a chuťou, ktorá neomylne cieli najmä na mužských zákazníkov – chlapov vyznávajúcich poriadnu horkosť,“ vysvetľuje pivovar.
Len v krčmách
Novinka má byť dostupná len v krčmách. „Pri vývoji nového piva Corgoň Rekord 12% sme mysleli práve na nich, no veríme, že k nám privedie aj nových fanúšikov. Podobne ako pri klasickom Corgoni, aj v Rekorde je použitý pre značku typický chmeľ Aurora, slad a voda z artézskych studní,“ konštatuje Peter Nikodem, brand manažér značky Corgoň.
Korene piva Corgoň siahajú až do roku 1896, keď sa začalo v nitrianskom pivovare variť pivo. Svoje súčasné meno Corgoň získalo v roku 1989 podľa legendy o nitrianskom silákovi Jurajovi Corgoňovi, ktorý údajne zachránil mesto pred vpádom Turkov.
Snímka: Heineken Slovensko