Slovenský Heineken má nového obchodného riaditeľa

Gijs van der Loo

Najväčší slovenský pivovar Heineken Slovensko má nového obchodného riaditeľa. Od 1. januára pôsobí na tejto pozícii Gijs van der Loo. V jeho kompetencii bude vedenie obchodného oddelenia a rozvoj vzťahov s obchodnými partnermi.

Príchod z Rumunska

Gijs van der Loo  pracuje v tejto  pivovarníckej spoločnosti už 13 rokov, pričom prešiel viacerými pozíciami na rôznych trhoch. Pred príchodom na Slovensko pracoval ako obchodný riaditeľ v rumunskom Heinekene.

„Tento posun vnímam ako novú výzvu a zároveň ako možnosť rozvíjať svoje schopnosti v novom prostredí. Na Slovensku som našiel tím skúsených a šikovných kolegýň a kolegov, s ktorými nás čaká množstvo práce a verím, že aj veľa skvelých rozhodnutí, ktoré nás posunú vpred,“ uviedol Gijs van der Loo.

Prioritou je HoReCa

Nový riaditeľ naznačil aj priority svojho pôsobenia. „Jednou z hlavných priorít bude podpora HoReCa segmentu, ktorý je stále veľmi silno zasiahnutý pandémiou. Teším sa na spoluprácu s obchodnými partnermi s cieľom pokračovať v budovaní pivného trhu na Slovensku,“ naznačuje Gijs van der Loo.

Gijs van der Loo  začal svoju kariéru v Heuneken  International v Holandsku, kde mal na starosti projekty v oblasti obstarávania. Svoju prácu následne rozvíjal na trhoch v Spojenom kráľovstve, Rumunsku a Mexiku.

V roku 2014 odštartoval svoje pôsobenie v oblasti obchodu v spoločnosti Vrumona, takisto patriacej Heinekenu. V Heineken Slovensko bude zároveň členom predstavenstva spoločnosti a miestneho manažérskeho tímu.

Prečítajte si aj 

Nová doba. Univerzity pre svojich študentov varia pivo

Snímka: Heineken Slovensko