Dlhé roky to vyzeralo tak, že značka Martiner je odsúdená na pomalý zánik. Najväčší slovenský pivovar Heineken Slovensko značku držal v úzadí a jej marketing podporoval len na lokálnej úrovni. Po novom sa to má zmeniť.
S plechovkou
Martiner je doma hlavne na Turci či Orave, kde je stále prítomný vo viacerých prevádzkach. Pivovar však aktuálne snaží posilniť aj predaj v maloobchode. „Našou snahou bolo dostať ho z HORECA prevádzok, kde je najviac zastúpené, bližšie k zákazníkom,“ konštatuje v tlačovej správe brand manažér značky Martiner, Peter Tureček.
V Heinekene rozhodli k fľaši pridať aj plechovkové balenie. Nové balenie by malo pivovaru pomôcť osloviť aj nových zákazníkov. „Napriek tomu, že distribúciu momentálne zameriavame hlavne na domovský región a jeho okolie, našou ambíciou je rozšíriť distribúciu piva Martiner na celé územie Slovenska,“ naznačuje Tureček.
Dlhoročná tradícia
Nová plechovka by sa mala dostať do predajní v priebehu februára. Jej odporúčaná maloobchodná cena bude 0,89 eur. Aj táto cenovka naznačuje, že pivovar chce značku prezentovať ako prémiovejšiu. Z pohľadu marketingu to nemusí byť krok vedľa. Najmä, keď bežní spotrebitelia uvidia na pultoch niečo „nové“.
Len pre doplnenie, Heineken zavrel závod v Martine v roku 2003. Nepomohlo ani to, že varenie piva malo v meste vyše 100-ročnú históriu. Martiner sa po zatvorení pivovaru najprv varil v Nitre a neskôr v Hurbanove.
Prečítajte si aj
Snímka: Heineken Slovensko