Podnikanie v pivnom biznise môže byť rôzne. Niekto pivo varí, niekto ho len predáva. Talianska spoločnosť Target 2000 začínala ako dodávateľ piva pre podniky v segmente HoReCa. Neskôr sa však rozhodla, že pivo bude dodávať aj do maloobchodu. Začala nielen dovážať pivo z iných pivovarov, ale pivo začala aj produkovať.
Lepšie povedané, nechala si pivo variť na zákazku. Dnes spolupracuje napríklad s poľským pivovarom Van Pur, vlastní však aj pivovar Amarcord. V portfóliu skupiny nájdeme talianske značky ako Lucilla, Contessa, Tosca, Arcana, Libra či Hip Hop. Dnes ochutnáme pivo s názvom Hip Hop – Extra Strong.
Názov piva: Hip Hop – Extra Strong
Pivovar: Target 2000
Druh piva: Strong Ale
Krajina: Taliansko
Stupňovitosť: 17,5°
Obsah alkoholu: 9%
Zloženie: Voda, jačmenný slad, chmeľ, kvasinky.
Cena: Pivo sme dostali darom.
Farba: Medená, pivo je číre.
Pena: Stredne vysoká so smotanovou konzistenciou. Rýchlo padala.
Vôňa: Kombinácia prezretých marhúľ, jahôd, granátového jablka aj náznakov mliečnej čokolády.
Chuť: Sladový základ je výrazný, rezkosť ideálna. V chuti kombinácia granátového jablka, prezretých marhúľ, jahôd, melónu aj mliečnej čokolády. Horkosť je nevýrazná, doznievanie sladovo-ovocné.
Zhrnutie
Príjemne „vyladené“ a dobre piteľné pivo. Na to, že ide o kúsok, ktorý má obsah alkoholu na úrovni 9 percent, je toto pivo veľmi dobre piteľné. Baví predovšetkým ovocné iskrenie aj príjemné prechody. Za nás je to osmička a spokojnosť.