Talianske „nadupané“ pivo, ktoré zapasovalo (Extra Strong)

Target 2000 - Extra Strong

Podnikanie v pivnom biznise môže byť rôzne. Niekto pivo varí, niekto ho len predáva. Talianska spoločnosť Target 2000 začínala ako dodávateľ piva pre podniky v segmente HoReCa. Neskôr sa však rozhodla, že pivo bude dodávať aj do maloobchodu. Začala nielen dovážať pivo z iných pivovarov, ale pivo začala aj produkovať.

Lepšie povedané, nechala si pivo variť na zákazku. Dnes spolupracuje napríklad s poľským pivovarom Van Pur, vlastní však aj pivovar Amarcord. V  portfóliu skupiny nájdeme talianske značky ako Lucilla, Contessa, Tosca, Arcana, Libra či Hip Hop. Dnes ochutnáme pivo s názvom Hip Hop – Extra Strong.

Názov piva: Hip Hop – Extra Strong

Pivovar: Target 2000

Druh piva: Strong Ale

Krajina: Taliansko

Stupňovitosť: 17,5°

Obsah alkoholu:  9%

Zloženie: Voda, jačmenný slad, chmeľ, kvasinky.

Cena: Pivo sme dostali darom.

Farba: Medená, pivo je číre.

Pena: Stredne vysoká so smotanovou konzistenciou. Rýchlo padala.

Vôňa: Kombinácia prezretých marhúľ, jahôd, granátového jablka aj náznakov mliečnej čokolády.

Chuť: Sladový základ je výrazný, rezkosť ideálna. V chuti kombinácia granátového jablka, prezretých marhúľ, jahôd, melónu aj mliečnej čokolády. Horkosť je nevýrazná, doznievanie sladovo-ovocné.

8/10

Zhrnutie

Príjemne „vyladené“ a dobre piteľné pivo. Na to, že ide o kúsok, ktorý má obsah alkoholu na úrovni 9 percent, je toto pivo veľmi dobre piteľné. Baví predovšetkým ovocné iskrenie aj príjemné prechody. Za nás je to osmička a spokojnosť.

Sending
Hodnotenie čitateľov
6/10 (3 hodnotení)