Už aj Klubovne naskočili na vlnu „craftu“

Ponuka remeselných pív sa na trhu rozširuje. Na módnu vlnu tzv. „craft beers“ po novom naskočili aj Klubovne, ktoré patria do skupiny Medusa Group. Zákazníkom núkajú pivný štýl, ktorý na náš trh uviedli práve malé pivovary.

Zmena pivného portfólia

Ešte pred troma rokmi sme písali o tom, že Klubovne rozširujú ponuku o vlastné pivo. Išlo o jedenásťstupňový ležiak, ktorý pre podniky varí pivovar Heineken. „Samotnej príprave Klubovňáckeho piva predchádzal prieskum medzi fanúšikmi Klubovní a piva – z neho vzišli základné vlastnosti, ktoré by nemali „ideálnemu pivu“ chýbať,“ odpovedala v roku 2015 Tamara Pavelková, Senior Marketing Manager Medusa Group.

Sieť pivárni dnes ohlasuje ďalšie zmeny. „Naše prvé vlastné pivo, Klubovňácka 11° mala a dodnes má veľký úspech, preto veríme že zákazníci ocenia a ochutnajú aj ďalšie exkluzívne pivné novinky, ktoré máme hneď tri – Brúder 13° Session IPA, Brúder 14° Special Lager a Zlatý Bažant ´73 tankové nefiltrované,“ hovorí pre portál oPive.sk Tamara Pavelková.

Podobne ako v prípade prvého piva, aj teraz ide o spoluprácu s našim najväčším pivovarom. „Pivá značky Brúder sú výsledkom partnerstva so spoločnosťou Heineken Slovensko, ktorá nám všetky tri pivné novinky aj dodáva,“ vysvetľuje manažérka. Len na doplnenie, ponuku koncernu rozšíril tento rok kočovný pivovar Bradáč.

Na ceste ďalšie novinky

A o aké pivá ide? V prípade Brúder 13° Session IPA ide o kúsok s obsahom alkoholu na úrovni 4,8 percenta. „Vďaka použitej technológii chmelenia za studena unikátnymi chmeľmi Cascade a Citra je vôňa komplexná a buket piva je tiež významný. 13% – ný objem extraktu v pôvodnej mladine rysuje telo piva na strednú úroveň s veľmi decentnou prítomnosťou typickej IPA horkosti,“ predstavuje pivo sieť.

V prípade Brúder 14° Special Lager je klasický ležiak. „Jeho mohutné telo je vyskladané v receptúre z viacero druhov českých sladov. Extrakt v pôvodnej mladine na úrovni 14% sa veľmi šetrne prekvasí do obsahu alkoholu 5,5 percenta,“ predstavuje oficiálne reštauračná sieť.

Sieť zo svojej ponuky vyškrtla tankový Zlatý Bažant 12°, ktorý vymenila za tankový Zlatý Bažant 73´ nefiltrovaný. Už teraz marketingová manažérka Klubovní naznačuje aj ďalšie novinky. „V tejto chvíli ďalšie zmeny v pivnej ponuke neplánujeme, ale do budúcna chceme určite prinášať ďalšie exkluzívne novinky,“ uzatvára Tamara Pavelková.

Snímka: Medusa Group

Článok bol aktualizovaný