Výrobca piva Corona má problém. Ľudia si ho mýlia s vírusom

Corona

Svet už niekoľko týždňov rieši koronavírus, zdravotné riziko sa však dotýka aj pivovarníckeho priemyslu. Dramatický pokles na burze zaznamenáva výrobca piva Corona, pivovarnícka skupina Constellation Brands.

Neuveriteľné spojenie

Ako je to možné? Za všetko môže aj vyhľadávač Google. Tým, že sa vírus postupne z Číny rozširuje aj do zvyšku sveta, ľudia začínajú hľadať výraz „corona“. A je jasné, že medzi prvými výrazmi sa zobrazí aj toto pivo.

Nakoniec, zvýšenú návštevnosť recenzie piva Corona sme zaznamenali aj my. Aj keď sa to zdá neuveriteľné, ľudia sa stránia tohto piva. Ide pritom o jedno z najpopulárnejších pív v USA, keď sa umiestňuje medzi troma najpredávanejšími pivami z dovozu.

Pokles ziskov

Portál Business Insider upozornil, že v Amerike stúpol výraz hľadania „corona beer virus“ o 2 300 percent. Výrazne nárasty majú aj slovné spojenia ako „beer virus“ či „beer coronavirus“.

Podľa prieskumu spoločnosť 5W Public Relations až 38 percent Američanov odmieta piť pivo Corona, lebo sa bojí koronavírusu.

Akcie spoločnosti klesli minulý týždeň o osem percent. Britský denník Evening Standard upozornil, že firma stratila na ziskoch 170 miliónov eur. Medziročne by mohol pivovarnícky gigant stratiť okolo desať percent ziskov.

Prečítajte si našu starú recenziu

Nepodarená atrapa piva z Mexika (Corona Extra)

Obrázok od stokpic z Pixabay