Na slovenskom pivnom trhu došlo k zaujímavému obchodu. Majiteľa vymenil jeden z najobľúbenejších podnikov s remeselným pivom. Pivotéku 100 pív po novom vlastní spoločnosť, ktorá prevádzkuje internetový e-shop DrinkShop.sk.
„Naša spoločnosť je pod značkou DrinkShop.sk známym distribútorom remeselného piva na Slovensku. Okrem toho prevádzkujeme maloobchodný predaj nápojov prostredníctvom nášho eshopu na Slovensku a v okolitých krajinách. Zároveň jedenásty rok úspešne funguje naša kamenná vinotéka v Trenčíne. Otvorenie vlastnej prevádzky v Bratislave bolo teda len ďalším logickým krokom, ktorý sa popravde od nás už nejaký čas očakával,“ vysvetľuje pre portál oPive.sk konateľ spoločnosti Emma Slovakia Andrej Pavlík.
Podľa jeho slov doteraz chýbala vhodná príležitosť, ktorá sa naskytla práve pri prevádzke 100 pív. Noví majitelia už teraz avizujú, že prevádzku čakajú viaceré zmeny a vylepšenia. „Niektoré už sú zrealizované, niektoré zatiaľ iba v hlave. Z najväčších realizovaných zmien je rozšírenie vitríny na predaj piva so sebou, aktuálne ponúkame cca 200 druhov piva. Tiež rozšírenie sedacej kapacity, nový nápojový lístok s remeselnými nápojmi ako napr. nealko Fentimans a destiláty Žufánek a so starostlivo vybranými pochutinami,“ vymenúva Andrej Pavlík.
Remeselný podnik otvorili len tento rok, rýchlo si však získal množstvo priaznivcov. V hlasovaní Ratebeer.com bola pivotéka dokonca na druhom mieste v rebríčku slovenských podnikov s remeselným pivom. Noví majitelia chcú atmosféru ešte viac vylepšovať. „Keď k nám zákazník príde, musí sa cítiť lepšie ako v minulosti. To je naša priorita. Na realizovanie všetkých nápadov potrebujeme asi dva mesiace. Takže v priebehu januára by mala prevádzka vyzerať podľa našich predstáv,ׅ“ želá si nový spolumajiteľ.
Zmeny neobídu ani ponuku čapovaného piva. A v čom bude hlavná zmena? „Nový výčap a jeho koncept. Šesť pív na výčape s 2-3 slovenskými pivami v ponuke. Zároveň na dvoch výčapoch ponúkať úplne šialenosti. Máme nové poháre s našim logom na stopke, s objemom 400 ml a 200 ml od svetoznámeho výrobcu. Takže každé pivko sa dá ochutnať aj z malého degustačného pohárika,“ približuje Andrej Pavlík.
Pivotéka bola doteraz známa tým, že občas v nej bývalý spolumajiteľ Imrich Nógell robil riadené degustácie. Táto tradícia má pokračovať aj keď v inom šate. „Chystáme degustácie. Budeme im hovoriť „tasting day“. Princíp bude, že za zvýhodnenú cenu budete môcť ochutnať 6-8 zaujímavých pív, ktoré budú k dispozícii celý deň. K tomu dostanete malý záhryz. Ide o takzvanú neriadenú degustáciu,“ prezrádza spolumajiteľ a jedným dychom dodáva, že v pláne sú aj riadené degustácie pre verejnosť s odborným výkladom.
Internetoví predajcovia nevylučujú, že nemusia zostať len pri tomto podniku. „Ponúk na odstúpenie podnikov nám chodí veľa. Najdôležitejšie je, aby sme prevádzke a myšlienke, čo s ňou chceme robiť verili. Vtedy sa do toho vieme oprieť na 100 percent a ukázať, že to vieme robiť lepšie. Keď príde podobná ponuka, určite nad ňou budeme uvažovať,“ uzatvára rozprávanie Andrej Pavlík.
O pôvodných majiteľoch podniku 100 pív sme písali na začiatku tohto roka. Článok si môžete prečítať TU.