Najväčší hudobný festival na Slovensku ohlásil po takmer desaťročí zmenu dodávateľa piva. Festival Pohoda po deviatich rokoch ukončil spoluprácu so značkou Urpiner.
Rozchod v dobrom
Ukončenie spolupráce oznámilo vedenie festivalu na sociálnej sieti. „Spojenie piva Urpiner a Pohody sa po deviatich festivalových rokoch končí,“ uviedol riaditeľ festivalu Michal Kaščák.
Spolupráca Banskobystrického pivovaru, ktorý stojí za značkou Urpiner, a Pohodou začala v roku 2016.
„Spolu sme prešli cez radostné a silné roky, ale aj cez pandemické obdobie a náročný rok 2024. Po celý čas šlo o mimoriadne príjemnú a profesionálnu spoluprácu, čoho dôkazom sú aj silné priateľstvá medzi členmi a členkami jednotlivých tímov, ako aj to, že sa lúčime v dobrom a navzájom si prajeme len to najlepšie,“ naznačil Kaščák.
Ten uviedol, že s Urpinerom sa nerozišli v zlom. „Sme hrdí na to, že sme sa stali súčasťou príbehu značky Urpiner. Obdivujeme, ako ju súčasní majitelia vybudovali, počas rokov spolupráce sme mali možnosť vidieť zblízka ich nadšenie pre pivo, ale aj pre slobodnú kultúru. Naša spolupráca sa končí, ale ostávame priateľmi a vzájomnými fanúšikmi a to je úžasný výsledok,” dodal Kaščák.
Navrát Zlatého Bažanta
Po deviatich rokoch sa na festivale budú čapovať pivá zo skupiny Heineken Slovensko, partnerom festivalu sa totiž opäť stala značka Zlatý bažant. Tá s festivalom spolupracovala od prvého ročníka až do roku 2015.
„Tešíme sa, že sa môžeme vrátiť k spolupráci so Zlatým bažantom,“ uviedol Kaščák. Ten konštatoval, že sa môžu oprieť o bohaté pivné portfólio skupiny aj základy vybudované v minulosti.
Radoslava Anguš, Senior Brand manažerka pre Zlatý bažant Heineken Slovensko uviedla, že sa spoluprácu obnovujú dve silné slovenské značky.
Vysvetlila, že pivná ponuka aj servis bude iný, ako v minulosti. „Spotrebitelia si oveľa viac náročnejší ako pred 10 rokmi. Otvoríme zónu Zlatého bažanta. K dispozícii však bude aj menšia zóna, kde bude k dispozícii portfólio našich craftových pív na čele so značkou Bradáč,“ naznačila Anguš.