Pivovar Stupavar ohlasuje výraznú zmenu. Po rokoch mení dizajn etikiet celého svojho pivného portfólia. O zmenu sa postaralo dizajnérske štúdio Majkut Works.
Stavali na základe
Pivovar spolu s dizajnérskym štúdiom ukázali novú podobu etikiet. „Toto je nový dizajn fľašiek pre remeselný pivovar Stupavar, na ktorom som spolu s chalanmi zo Stupavaru posledné obdobie intenzívne pracoval. Teším sa, lebo tých veľa hodín práce naozaj stálo za to,“ napísalo na sociálnej sieti štúdio.
Nová podoba etikiet vychádzala z tých starších. Základom je to, že károvaný vzor zostane na všetkých 20 druhoch piva, ktoré pivovar ponúka. „Károvaný vzor jednoducho už patrí k Stupavaru a nechceli sme na tom nič meniť. Károvaný vzor totiž v sebe nesie určitú uvoľnenosť, slobodné myslenie a hlavne odkaz na klasickú remeselnú prácu a zručnosť napr. v podobe klasických károvaných košieľ,“ vysvetľuje štúdio.
Novinkou je to, že fľaše bude pestrofarebnejšie. „K dizajnu pribudlo viac farieb, lebo pivo je aj o veselosti a zábave. Zároveň každé pivo dostalo svoje nové logo, ktoré sme na etikety nastriekali ako keby cez šablóny vyrobené kdesi v garáži, tak ako dávno prvé pivá od Stupavaru,“ naznačuje štúdio.
Náznak retra
Autori návrhu hovoria o tom, že cieľom bolo to, aby návrhy boli trocha retro. „Chceli sme aby dizajn v sebe niesol jednoduchosť s odkazom na starú poctivú remeselnú výrobu, trochu dýchajúcu retrom a zároveň aby v ňom bol podpis slobodnej punkrockovej filozofie života, z ktorej sa poctivý remeselný pivovar Stupavar zrodil,“ naznačujú.
Aj keď sa to pri remeselnom pive často nehovorí, aj dizajn je dôležitý. Obal je totiž prvým poznávacím znakom a zákazníci, ktorí ponuku nepoznajú, často volia aj podľa toho, ako vyzerá etiketa.
Ako budú vyzerať nové etikety?
Prečítajte si aj
Snímky: FB Majkut Works