Že pivo môže byť zaujímavým doplnkom v ponuke rôznych značiek či známych osobností, nie je žiadna novinka. Dlhý zoznam prominentných majiteľov vlastného piva môže v najbližšom čase rozšíriť aj automobilka Tesla.
Fľašu už ukázal
Tesla zorganizovala pred časom špeciálny festival. Ten sa uskutočnil v novovytvorenej fabrike Gigafactory v Berlíne. Práve tam má americká automobilka vyrábať nové elektromobily. Cieľom festivalu bolo ukázať nové priestory a umlčať kritikov, ktorí poukazovali na výrazný zásah do prírody.
Festivalu sa zúčastnil aj šéf automobilky Elon Musk. Okrem iného zaujal aj tým, že prezradil plány do budúcna. A medzi nimi figurovalo aj pivo. Veľa informácií o ňom neprezradil, ukázal však futuristickú fľašu, v ktorej má byť pivo ponúkané.
Fľaša má hranatý tvar s logom Tesly. Už teraz je známe meno. Tesla si totiž nechala zaregistrovať názvy Gigabier, resp. Gigabeer. Ďalšie podrobnosti však nie sú známe.
S alkoholom skúseností má
Tesla je však známa tým, že okrem áut občas zaradí do ponuky aj tovar, ktorý vôbec nesúvisí s automobilovou výrobou. Ako upozorňuje portál Businessinsider, spoločnosť takto vlani uviedla na trh špeciálnu verziu tequily.
Napriek tomu, že alkohol sa ponúkal za 250 dolárov za fľašu, spoločnosť ho vypredala za niekoľko minút. Rovnako rýchlo sa minula aj druhá várka v marci tohto roka. Na internete sa pritom predávajú prázdne fľaše a ich ceny sa počítajú v tisícoch eur.
Spoločnosť si pivo pravdepodobne nechá navariť. Je možné, že to bude aj v Nemecku. Ide však len o úvahy. Dá sa však predpokladať, že aj vďaka dobrému marketingu bude o pivo záujem. Napríklad aj z pohľadu investície.