Aj keď mnohé slovenské prevádzky zápasia s poklesom návštevníkov, záujem pivárov o príjemný interiér a kvalitné služby rastie. V podnikoch s prvotriednym pivom a sviežim vzhľadom dokonca podľa štatistík Plzeňského Prazdroja môžu milovníci piva vypiť až trikrát viac zlatistého moku ako v iných porovnateľných prevádzkach. K skupine podnikov po celom Slovensku, ktoré spája jedinečný interiér, postupne pribúdajú ďalšie.
Prémiový dizajn, navrhnutý na mieru Slovákom, predstavil pivný líder v lete 2020, keď priniesol interiérové riešenie pod označením tzv. HeartCore pub. Okrem dôrazu na interiér sú tu samozrejmosťou dokonalá starostlivosť o pivo a perfektné čapovanie.
O tom, že pivári skutočne uprednostňujú popri prémiových značkách aj rovnako prémiové prostredie, svedčia dáta Prazdroja, podľa ktorých môžu byť objemy vypitého piva v takýchto podnikoch až trikrát väčšie ako u iných porovnateľných prevádzok. Aktuálny počet 15 prevádzok, ktoré sa môžu na Slovensku unikátnym interiérom popýšiť, by sa mal už čoskoro rozrásť o ďalšie. Celkovo do nich pritom Prazdroj tento rok plánuje investovať viac ako 150-tisíc eur.
„Ak dnes ľudia majú vyraziť von na jedno, príjemný interiér, kvalitné pivo a servis na úrovni ich vedia prilákať. Pre nás je dôležité, aby sa u nás cítili dobre a riešenie od Prazdroja to všetko v sebe prepája. Teší nás, keď sú naši zákazníci spokojní a keď sa jednoducho opäť vrátia,“ hovorí Pavol Mrázik, majiteľ prevádzky Piváreň Máj v Žiline.
O tom, že interiérové riešenie je úspešné, je presvedčený aj Libor Jordán, ktorý má v Prazdroji tento projekt na starosti: „Veľkou výhodou tohto riešenia je jeho variabilita. Je možné ho prispôsobiť do rôzne veľkých priestorov. Pre prevádzky je to navyše pomerne rýchly krok ako zlepšiť celkový dojem a prilákať nových zákazníkov.“
Dominantou unikátnej prevádzky je exkluzívny betónový výčapný pult, ktorý vznikol v spolupráci so špičkovými dizajnérmi. Je doladený dreveným obložením a jeho ústredným motívom sú samostatne stojace zlaté výčapné hlavy, ktoré svetelnou guľou na vrchu signalizujú, odkiaľ sa práve čapuje. Pult váži vyše pol tony a jeho výroba trvá 6 až 8 týždňov. Interiér dopĺňa logo hlavnej pivnej značky a jej vizuálne prvky, špeciálna grafika na stenách a ručne maľované dekorácie, o ktoré sa postarali grafici z Prazdroja.
Pozrite si virtuálnu prehliadku interiérového
riešenia, ktoré vzniklo na Slovensku:
Zistite, či sa aj vo vašom okolí takýto pub nachádza → TU!
Článok vznikol v rámci projektu #NaPivoSPrazdrojom, ktorý prináša Plzeňský Prazdroj Slovensko s cieľom rozvíjať slovenskú pivnú kultúru.
- Plzeňský Prazdroj Slovensko dlhodobo a účinne pomáha podnikom a reštauráciám. Ponúka rozsiahly systém podpory a rozvoja gastronomických podnikov na Slovensku, jeho aktivity rôznou formou pomáhajú takmer každej z viac ako 6-tisíc prevádzok, ktorým dodáva pivo.
- V roku 2022 líder na pivnom trhu do podpory a rozvoja podnikov investoval takmer 4,2 milióna eur, ktoré zahŕňali poskytnutie vybavenia ako napríklad výčapy, poháre, podpivníky, prenosné výčapné zariadenia, ale tiež vzdelávanie a rozvojové programy zamerané na kvalitu, propagáciu, odborné poradenstvo pre manažment a personál, až po samotný vzhľad prevádzky.
- Podniky, ktoré rozvojovým programom Prazdroja prešli, hlásia väčší záujem hostí, vyššie tržby a majú tak väčšiu šancu čeliť zložitej situácii.