PR

Kaltenecker hlási veľkú zmenu. Poteší fanúšikov ležiaku

Viete, ktorý obal je medzi fanúšikmi piva v posledných rokoch na vzostupe? Je to určite plechovka. Jej obľuba rastie. Môže za to jej praktickosť či skladnosť. Fanúšikov piva určite poteší, že po novom si pivo v plechovke môžu kúpiť aj od pivovaru Kaltenecker. A nebude hocijaké.

Kaltenecker

Rožňavský pivovar sa rozhodol, že pivo bude plniť po novom aj do plechoviek. Čo rozhodlo? „Viac ako polovica objemu predaného piva v obchodoch je v plechovkách. Uvidíme, čo prinesie zálohový systém a aký to bude mať dopad na nákupné správanie zákazníkov, avšak napriek všetkému je plechovka stále najpraktickejší transportný obal,“ vysvetľuje brand manažér značky Kaltenecker Tomáš Šablica.

Nový ležiak

Zmeny sa pritom netýkajú len obalu, ale aj obsahu. Kým doteraz sme boli zvyknutí, že Kaltenecker mal tretinkové fľaše, plechovky budú mať pollitrový obsah. A nie je to jediná zmena. Obľúbený pivovar do nich bude plniť nový, vylepšený ležiak.

Aj tu vypočul fanúšikov. V Rožňave netaja, že sa inšpirovali aj najlepšími českými ležiakmi. „Nový ležiak vznikal tak, že sme existujúcu receptúru a varný postup mierne upravili, čím sme pivu dali chuťový profil charakteristický pre pivá plzenského typu. Vďaka tradičným surovinám ako plzenský slad a žatecký chmeľ sme dosiahli, že náš nový ležiak má bohaté telo, charakteristickú vôňu a primeranú horkosť,“ opisuje Tomáš.

Ten zdôrazňuje, že pivovar nešetril. „Nenastali žiadne zmeny v kvalite surovín, ktorá je stále na prémiovej úrovni a stále nepoužívame žiadne konzervačné látky či náhrady,“ vysvetľuje.

V obchodoch

A novinku si budú môcť vyskúšať fanúšikovia Kalteneckeru po celom Slovensku.

Novinka z dielne rožňavského  pivovaru príde v novom dizajne. „Rozhodli sme sa, že naše pivo si zaslúži aj nový dizajn, ktorý sme vytvorili v spolupráci s dizajnérskym štúdiom Pergamen,“ hovorí Tomáš.

Tvorba nového dizajnu vychádzala z histórie, ale aj plánov pivovaru do budúcna. Všetko smerovalo k tomu, aby bola príťažlivejšia. „Vsadili sme na čistý dizajn s výrazným logom, ktoré bude ľahšie budovať rozpoznateľnosť značky či už na pultoch retailu, alebo v segmente HoReKa,“ vysvetľuje Tomáš.

Kaltenecker tak robí krok, po ktorom volajú viacerí fanúšikovia piva – zvýšiť dostupnosť remeselného piva na trhu. „V segmente ležiakov vstupujeme do veľmi konkurenčného priestoru, kvalitný produkt aj dizajn v ňom hrajú dôležitú rolu,“ uzatvára rozprávanie Tomáš.

Prečítajte si aj

Kaltenecker vracia na trh jedno z jeho najlepšie hodnotených pív

Snímka: Kaltenecker