Zlatý Bažant po stopách Birellu. Zavádza malé „PET-ky“

Heineken - PET Zlaty Bažant Radler

Dlhé roky to bolo jednoducho tabu. Pivo a pivné nápoje sa do PET fliaš jednoducho neplnili. Už dlhší čas však v obchodoch nájdete aj pivo v plastových fľašiach. Ponuka bude tento rok o niečo širšia. Slovenský Heineken napodobňuje konkurenciu z Veľkého Šariša. Svoj nealkoholický radler tiež naplní do menšej PET fľaše.

 

Malé PET fľaše začali na našom trhu ako prvé používať Pivovary Topvar. Práve v ich portfóliu ste totiž našli nealkoholické pivo Birell. To v roku 2014 naplnili od 0,75 litrovej PET fľaše. „Birell je nápoj, ktorý je vhodný na dopĺňanie tekutín pri aktívnom trávení času, kam patria aj obľúbené športy, ako sú napríklad cyklistika, turistika či inline korčuľovanie. Práve na ľudí, ktorí žijú aktívne, je zamerané nové balenie. Fľaša je navyše ľahká a uzatvárateľná,“ vysvetľovala pre Mediálne.sk brand manažérka pre Birell Jana Vainerová.

 

 

Po dvoch rokoch obdobný krok robí aj Heineken. Ten na trh uvádza pollitrový Radler Zlatý Bažant 0.0%. „Keď ste v pohybe a chcete dodržiavať pitný režim, hľadáte kvalitný nápoj a praktický obal. Taký, ktorý sa dá otvoriť, ale aj zatvoriť, vďaka čomu už nemusíte nápoj vypiť naraz a neriskujete, že sa zvyšok obsahu vyleje,“ vysvetľuje Ronald Lupták.

Pivovar plní radler bez obsahu alkoholu aj pre trhy v susednom Poľsku a Maďarsku. „Produkcia radlerov 0.0% pre susedné krajiny je ďalším potvrdením strategickej pozície nášho pivovaru v rámci spoločnosti Heineken,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko. Pivovar v súčasnosti predpokladá ročnú produkciu radlera 0.0% pre všetky tri trhy v objeme 30-tisíc hektolitrov ročne.

Odborníci sa zhodujú, že plast nie je najlepšou formou pre uchovávanie piva. Veľká časť pivovarov túto formu uchovávania piva odmieta využívať. Fakt je ten, že medzi spotrebiteľmi je táto forma vyhľadávaná. V susednom Česku predaj v plaste dokonca trojnásobne prekonal predaj piva v plechovke.

Snímka: Heineken