Aké pivo sa bude čapovať na najväčšom štadióne na Slovensku?

Slovan Bratislava

Jedna vec je pivo dodávať určitému podniku, druhá vec ho ponúkať vo veľkom na nejakom podujatí. Do druhej skupiny môžeme zaradiť aj štadióny. Tým najväčším u nás je štadión Tehelné pole v Bratislave, ktorý má kapacitu 22 500 divákov.

Pokračovanie spolupráce

Aj keď štadión nebýva vypredaný pravidelne, z pohľadu predaja nápojov a jedla môže byť zaujímavý. Pivovary preto takéto partnerstva vyhľadávajú. Počas jedného podareného zápasu totiž dokážu predať viac piva ako v prípade niekoľkých podnikov za celý mesiac.

ŠK Slovan Bratislava, ktorý hráva na štadióne, sa pritom v uplynulých dňoch dohadoval na novom kontrakte s pivovarom. Vedenie klubu oznámilo, že predĺžilo kontrakt s českým pivovarom Staropramen. Pokračuje tak spolupráca, ktorá začala ešte v roku 2019.

Do roku 2027

„Tešíme sa, že naša spolupráca so Staropramenom bude pokračovať aj počas nadchádzajúcich troch rokov. Pivo Staropramen je súčasťou našich domácich zápasov od otvorenia nového Tehelného poľa. Od tohto momentu práve ubehlo päť rokov, pričom aj so Staropramenom si mnohí slovanisti a slovanistky môžu spojiť neopakovateľné zážitky z futbalu, ku ktorým neodmysliteľne patrí aj dobré pivo,“ povedal Tomáš Ružička, obchodný riaditeľ ŠK Slovan Bratislava.

Spokojnosť s dohodou netajili ani zástupcovia pivovaru. „Partnerstvo so Slovanom sme uzavreli v čase, keď sme obaja oslavovali významné jubileá. Slovan storočnicu, Staropramen svoje 150. narodeniny. Sme veľmi radi, že naša úspešná spolupráca bude pokračovať aj počas nasledujúcich troch rokov,“ uviedla Adriana Pevná, Brand Manager značky Staropramen.

Prečítajte si aj

Veľká reklama na slovenské remeselné pivo. Zapózoval s ním jazdec F1

Snímka: ŠK Slovan Bratislava